ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ: ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΕΞΕΛΙΞΗΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΚΥΡΩΝΕΙ ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ
ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ:
ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΕΞΕΛΙΞΗΣ
ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΚΥΡΩΝΕΙ
ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ
Η ομοιοπαθητική δημιουργήθηκε και θεμελιώθηκε από το γερμανό γιατρό Emmanuel Hahnemann (1755-1843) και βασίζεται στον «αιώνιο, αλάθητο, φυσικό νόμο».
Σύμφωνα μ' αυτό το νόμο, υπάρχει μόνο μία πραγματικότητα (μονισμός), η ενέργεια, η οποία ταυτίζεται με την συμπαντική ουσία. Η πρωταρχική μορφή ενεργείας (απλή ουσία, θεός) εκφράζεται με ποικίλες μορφές που απορρέουν απ' αυτήν και συνιστούν συνεχή εισροή της «απλής ουσίας».
Έτσι δεν υπάρχει διάκριση ανάμεσα στην ουσία και στην ενέργεια, στο Θεό και στον κόσμο.
Αυτό που πρέπει να κάνει ο άνθρωπος, είναι να γνωρίσει την αληθινή του φύση (αυτογνωσία). Έτσι θα δει μέσα του όλα τα πράγματα που περιλαμβάνει ο φυσικός κόσμος και ταυτόχρονα την απόλυτη αλήθεια.
Ο Hahnemann μπήκε «στο ρεύμα της θείας πρόνοιας» και έτσι μπόρεσε να διατυπώσει τον απόλυτο νόμο, δηλαδή το δόγμα αυτής της κίνησης.
Σύμφωνα μ' αυτό το δόγμα, τα πάντα αποτελούν μία μοναδική και ενιαία πραγματικότητα και γι’ αυτό το λόγο τα όμοια επηρεάζονται μόνο από τα όμοια.
Κάθε τι που συμφωνεί μ' αυτή την φιλοσοφία, η οποία ας σημειωθεί ότι ακυρώνει την χριστιανική θεολογία, κοσμολογία, ανθρωπολογία και σωτηριολογία, λογίζεται σωστό και αληθινό. Αντίθετα ό,τι δεν συμφωνεί, αποτελεί πλάνη. Με το ίδιο κριτήριο προσδιορίζεται φυσικά και η έννοια του καλού και του κακού. Συνεπώς η μη αναγνώριση της ομοιοπαθητικής συνιστά τουλάχιστον πνευματική ανωριμότητα της ανθρωπότητας.
Με βάση τα ανωτέρω, υπάρχει μόνο η ενέργεια σε διάφορες συμπυκνώσεις. Η ψυχή του ανθρώπου είναι επίσης είδους ενεργείας, η οποία πρέπει να «αφυπνιστεί», ώστε ο άνθρωπος να μπορέσει να εξελιχθεί μ' αυτή την ενέργεια μέσα του, με διαδικασίες «αυτοθεραπείας».
Σύμφωνα μ' αυτή την περί ανθρώπου αντίληψη, αιτία των ασθενειών είναι η διαταραχή ή η αλλοίωση της πνευματοειδούς ζωτικής δύναμης ενός «άυλου όντος», που ζωοποιεί τον υλικό μηχανισμό. Αυτή η διαταραχή ταυτίζεται κατά ένα τρόπο με την επέμβαση «εχθρικής δυνάμεως», όπως είναι η αρνητική σκέψη, η φαντασία, η αυθυποβολή.
Κάθε αρνητική σκέψη ή επιθυμία, αποτελεί την πρώτη «ευαισθησία» που στο υλικό επίπεδο εκδηλώνεται ως ασθένεια. Για να αντιμετωπιστεί, πρέπει να αποκατασταθεί και πάλι η αρμονική ροή της καθαρής ενέργειας.
Έτσι θα προκληθεί όμοια δράση με την άυλη αιτία της ασθενείας, όμως σε υψηλότερο βαθμό από εκείνον της απλής ουσίας στον άνθρωπο. Άρα, το δυναμοποιημένο φάρμακο θα εξουσιάσει και θα εξαφανίσει την αναισθησία του ανθρώπου και δεν θα την αφήσει να εισρεύσει στο εσώτατο είναι του.
Η εισροή αυτής της ενέργειας στον άνθρωπο, ανοίγει τα ανώτερα πνευματικά του κέντρα και από εκεί εισρέει σ' αυτόν η πνευματική και ουράνια ενέργεια και η ανθρωπότητα οδηγείται σε μία νέα εποχή.
Σύμφωνα με την φιλοσοφία αυτή, όταν εισρεύσει στον άνθρωπο η σωστή ποιότητα και ποσότητα ενεργείας, εξουδετερώνονται τα «εμπόδια τού νου» και αναπτύσσονται οι ικανότητες του ανθρώπου στο έπακρο.
Προς τούτο ως μόνη λύση προσφέρεται η «δυναμοποίηση της φαρμακευτικής ουσίας», δηλαδή η εξύψωσή της σε ανώτερο επίπεδο από την απλή ουσία του ανθρώπου.
Αποτελεί είδος «εμπνευματισμού της ύλης», η απαλλαγή της από το φυσικό στοιχείο. Έτσι έρχεται στην επιφάνεια η εσωτερική φύση των ουσιών που «δυναμοποιούνται».
Πρόκειται αναμφίβολα για είδος πνευματικής αλχημείας, για διαδικασία μεταβολής του ακατέργαστου «μετάλλου» σε «χρυσό», δηλαδή στην ενιαία και μοναδική φύση όλων των όντων (ορυκτά, φυτά, ζωικά όντα κ.α.) που είναι η καθαρή ενέργεια.
Συμπερασματικά υπογραμμίζουμε ότι η κοσμοθεωρία, πάνω στην οποία στηρίζεται η αλχημεία είναι ασυμβίβαστες με την χριστιανική πίστη.
Κατά την αντίληψη που αποτελεί τη βάση της αλχημείας δεν υπάρχει διάκριση ανάμεσα σε δημιουργό και δημιουργήματα, ανάμεσα στον Θεό και στον άνθρωπο, στον άνθρωπο και στον κόσμο.
Πρόκειται για σύστημα αυτοπραγμάτωσης και σωτηρίας, αυτοεξέλιξης του ανθρώπου, το οποίο ακυρώνει την εν Χριστώ σωτηρία, δηλαδή ολόκληρο το ευαγγέλιο του Ιησού Χριστού.
ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ π.ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΑΛΕΒΙΖΟΠΟΥΛΟΥ «Ο ΑΠΟΚΡΥΦΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΦΩΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ» ΤΕΥΧΟΣ Γ’ ΑΛΧΗΜΕΙΑ – ΑΘΗΝΑ 1995
Αντιαιρετικόν Εγκόλπιον www.egolpion.com
16 ΙΟΥΝΙΟΥ 2012
Read more: http://www.egolpion.com/omoiopa8itiki_aftoexelixi.el.aspx#ixzz2ROTmfHDp
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου